@Coşkun Çetin;

Apple’da geçiş anahtarı denen bir olay var. Gmailde kullanıyorum. Bunu kullandığında şifresiz , faceid ile direk giriş sağlıyor. Ne kadar foruma uygulanabilir bilmiyorum fakat güvenlik adımında kişinin kendi yüzünü görmeden açmadığı için güvenlik hat safhaya çıkar hemde şifremi unuttum mail onayladım gibi zahmetler ortadan kalkar diye düşünüyorum.

https://web.dev/articles/passkey-registration?hl=tr

Şurda bi tık izahat yapılmış.