• 16-10-2024, 04:07:51
    Developer
    Selamlar,
    Yeni güncellemeyi uyguladım, kuralları biraz esnettik.
    Beni hatırla dediğiniz cihazda sadece 1 defa 2fa veya otp gireceksiniz doğrulama sayfası görürseniz panik yapmayın.
    Tekrar tekrar 2fa gören olursa (an itibarı ile 2 den fazla) bana özel mesaj veya konu altından ulaşabilir.
  • 16-10-2024, 07:00:40
    Çok DÜŞÜNCELİ bir adım daha.
    Artık millette biraz uyanık olsun. Bu saatten sonra halen dolandırılırlarsa zaten r10'da işleri olmasın.
  • 16-10-2024, 07:03:59
    Platin üye
    @FastPHP; kolay gelsin. Çerezleri sıfırlayıp giriş yaptım. Ancak konu yukarı taşıma işleminde aşağıdaki gibi bir sorun mevcut (2FA Aktif). Hem kontrol panelinde, hem konu içinde, hem forumlar kısmında yukarı taşıma işleminde bu şekilde mesaj çıkıyor. Bilginiz olsun.

  • 16-10-2024, 07:20:23
    Developer
    Hero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @FastPHP; kolay gelsin. Çerezleri sıfırlayıp giriş yaptım. Ancak konu yukarı taşıma işleminde aşağıdaki gibi bir sorun mevcut (2FA Aktif). Hem kontrol panelinde, hem konu içinde, hem forumlar kısmında yukarı taşıma işleminde bu şekilde mesaj çıkıyor. Bilginiz olsun.

    Önbellek (cache) mevcut , tekrar dener misiniz?
  • 16-10-2024, 07:22:28
    Platin üye
    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önbellek (cache) mevcut , tekrar dener misiniz?
    3 farklı alandan tekrar denedim, ancak sonuç aynı maalesef. İlgili hata çıkmaya devam ediyor.
  • 16-10-2024, 07:25:37
    Developer
    Hero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 farklı alandan tekrar denedim, ancak sonuç aynı maalesef. İlgili hata çıkmaya devam ediyor.
    Güncelleyip bilgi vereceğim
  • 16-10-2024, 07:28:30
    Üyeliği durduruldu
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Artık kullandığınız cihazlar hesabınıza tanımlı olacak ve her yeni cihaz için 2FA kodu istenecek.
    Hayırlı olsun.
    Peki kullandığımız cihazlar nasıl tespit ediliyor? Sadece tarayıcı verileriyle mi? Yoksa js kullanılarak anakart bilgisi çekilebiliyor mu?
    Bu uzun zamandır merak ettiğim bir konuydu.
  • 16-10-2024, 07:31:41
    Developer
    Hero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 farklı alandan tekrar denedim, ancak sonuç aynı maalesef. İlgili hata çıkmaya devam ediyor.
    Tekrar dener misiniz
  • 16-10-2024, 07:38:23
    Platin üye
    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar dener misiniz
    Kontrol panelinden up işlemi başarılı. Elinize sağlık, iyi çalışmalar