Artık kullandığınız cihazlar hesabınıza tanımlı olacak ve her yeni cihaz için 2FA kodu istenecek.
Hayırlı olsun.
Peki kullandığımız cihazlar nasıl tespit ediliyor? Sadece tarayıcı verileriyle mi? Yoksa js kullanılarak anakart bilgisi çekilebiliyor mu?
Bu uzun zamandır merak ettiğim bir konuydu.