@FastPHP; kolay gelsin. Çerezleri sıfırlayıp giriş yaptım. Ancak konu yukarı taşıma işleminde aşağıdaki gibi bir sorun mevcut (2FA Aktif). Hem kontrol panelinde, hem konu içinde, hem forumlar kısmında yukarı taşıma işleminde bu şekilde mesaj çıkıyor. Bilginiz olsun.
Önbellek (cache) mevcut , tekrar dener misiniz?