• 15-10-2024, 19:12:42
    #28
    Sonunda böyle bir adımın atılması herkes için iyi oldu. Emeğinize sağlık.
  • 15-10-2024, 19:12:58
    #29
    Administrator
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    On numara sistem oldu valla.

    Fingerprint kısmını fingirdek gibi okudum tövbe estağfurullah.


    Aslında ben bu güvenlik sisteminin adını Fastprint yapacaktım fakat Anıl mütevazi davrandı @FastPHP;
  • 15-10-2024, 19:14:16
    #30
    Administrator
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende diyorum niye telefondan girince doğrulama isteyip duruyor ip değişince Authenticator kodu istiyor sürekli.
    Çok fazla IP adresi değiştirmeyin Cihaz ve IP değiştirince yeni kod istemesi normal. başka kontroller daha var

    Her şey daha güvenli bir R10 için..
  • 15-10-2024, 19:14:43
    #31
    r10 belediyesine teşekkürler.
  • 15-10-2024, 19:17:28
    #32
    Hayırlı olsun, r10 yeniliklere devam ediyor. Teşekkürler rokito
  • 15-10-2024, 19:18:25
    #33
    Hayırlı olsun inşallah
  • 15-10-2024, 19:19:18
    #34
    Teşekkürler.
  • 15-10-2024, 19:19:33
    #35
    R10 Meclisi Başarılı bir şekilde bizim için çalışmaya devam ediyor. Teşekkürler.
  • 15-10-2024, 19:21:23
    #36
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Hepimize hayırlı olsun.