Rokito Fingerprint 1.0 Aktif ✅
177
●20.283
- 16-10-2024, 11:27:10dün evden girmeye çalısınca bu ekran geldi kod istedım maıle kod gelmedı 3-4 kere denedım ama olmadı bu sorunu yaşayan varmı? kod içik ek bi uygulamamı gerek yada?
- 16-10-2024, 11:44:44Administrator2FA aktif etmenizi öneririmopencartuzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2024, 12:13:17Evden uzaklaştığım anda giriş yapamıyorum.Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2fa aktif değil
Uzun bir süre erişim yapamadım.
WiFi + 4g denedim.
Haricinde evde de girmiyordu.
Bu sabah kendiliğinden giriş yaptı.
Sürekli mail erişimim yok :/ - 16-10-2024, 12:26:25Güzel özellik. Elinize sağlık. Artık daha güvende hissediyoruz
- 16-10-2024, 12:29:02AdministratorBu sabah saat 05:00 itibariyle R10'a girerken kullandığınız her farklı cihazınız (telefon,tablet,desktop,laptop vb.) için sadece 1 defa kod isteyecek sistemamrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Login sırasında Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda siz çıkış yapana kadar tekrar kod istemez.