• 16-10-2024, 11:27:10
    dün evden girmeye çalısınca bu ekran geldi kod istedım maıle kod gelmedı 3-4 kere denedım ama olmadı bu sorunu yaşayan varmı? kod içik ek bi uygulamamı gerek yada?
  • 16-10-2024, 11:28:51
    elinize sağlık çok mantıklı.
  • 16-10-2024, 11:44:44
    Administrator
    opencartuzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün evden girmeye çalısınca bu ekran geldi kod istedım maıle kod gelmedı 3-4 kere denedım ama olmadı bu sorunu yaşayan varmı? kod içik ek bi uygulamamı gerek yada?
    2FA aktif etmenizi öneririm
  • 16-10-2024, 12:13:17
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2FA aktif etmenizi öneririm
    Evden uzaklaştığım anda giriş yapamıyorum.
    2fa aktif değil
    Uzun bir süre erişim yapamadım.
    WiFi + 4g denedim.
    Haricinde evde de girmiyordu.
    Bu sabah kendiliğinden giriş yaptı.
    Sürekli mail erişimim yok :/
  • 16-10-2024, 12:22:16
    Hergün 2fa kodumu girmemiz gerekecek tam anlamadım. Aynı telden mobil internet ile dünden bu yana 2-3 kere kod istedi yav.
  • 16-10-2024, 12:26:25
    DİJİTAL1 🚀GOOGLE PARTNER
    Güzel özellik. Elinize sağlık. Artık daha güvende hissediyoruz
  • 16-10-2024, 12:29:02
    Administrator
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hergün 2fa kodumu girmemiz gerekecek tam anlamadım. Aynı telden mobil internet ile dünden bu yana 2-3 kere kod istedi yav.
    Bu sabah saat 05:00 itibariyle R10'a girerken kullandığınız her farklı cihazınız (telefon,tablet,desktop,laptop vb.) için sadece 1 defa kod isteyecek sistem

    Login sırasında Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda siz çıkış yapana kadar tekrar kod istemez.
  • 16-10-2024, 12:38:04
    Discord'dan dolayı Chrome'da Google Public DNS açık.

    Günde bir kod istiyor. Deneyimim olumlu.

    Geliştirmeler için teşekkür ederiz.
  • 16-10-2024, 12:43:54
    Yıllardır 2FA gelsin diye ağladı herkes, şimdi geldi yine ağlıyorlar. Zor iş gerçekten