Hergün 2fa kodumu girmemiz gerekecek tam anlamadım. Aynı telden mobil internet ile dünden bu yana 2-3 kere kod istedi yav.
Bu sabah saat 05:00 itibariyle R10'a girerken kullandığınız her farklı cihazınız (telefon,tablet,desktop,laptop vb.) için sadece 1 defa kod isteyecek sistem
Login sırasında Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda siz çıkış yapana kadar tekrar kod istemez.