Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2FA aktif etmenizi öneririm
Evden uzaklaştığım anda giriş yapamıyorum.
2fa aktif değil
Uzun bir süre erişim yapamadım.
WiFi + 4g denedim.
Haricinde evde de girmiyordu.
Bu sabah kendiliğinden giriş yaptı.
Sürekli mail erişimim yok :/