Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla IP adresi değiştirmeyin Cihaz ve IP değiştirince yeni kod istemesi normal. başka kontroller daha var

Her şey daha güvenli bir R10 için..
Mailler bazen geç geliyor. Düşünce için teşekkürler.