JosephC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Proxy veya VPN kullanmama rağmen her girişimde 2FA isteniyor ve bu durum rahatsız edici hale geliyor.
Başlangıçta sistem beni normal bir kullanıcı olarak içeri alıyor ancak sonrasında herhangi bir modül yüklenmiyor. Sayfayı yenilediğimde ise 2FA ekranına yönlendiriliyorum.
imkansız bir sorununuz var gibi görünüyor @FastPHP;