Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm platformun güvenliği için 5 saniye ayırıp bir kod girmek bu kadar zor olmamalı. Olayı anlamadan ve doğru anlatamadan "kabak tadı vermeye başladı" demek size bişey kazandırdı mı?

Aynı cihazımda ve aynı gün içerisinde sürekli kod soruyor derseniz bunu anlarız ve inceleyip düzeltiriz.
Bu kadar güzel bir foruma o kadar emek verilip herkesin maddi ve manevi güvenliği için insanlar onca vakit ayırıp bizler için çaba vermişken 3 saniye ayırmak bu kadar zor geliyorsa "birilerine" demek ki buraya girmeye de ihtiyacı olmayabilir .
Emeğinize sağlık .