Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gün içinde PC de işim gereği 9 saat VPN'e bağlıyım, orada ayrı şifre giriyorum, VPN'den çıkınca ayrı giriyorum, mobilden ayrı giriyorum.

Mobilde bu ikinci şifre girişim bugün, VPN'e falan da bağlanmıyorum telefonda.

Burayı banka uygulamasıyla kıyaslamak da olmaz açıkçası. Tamam önlem alın da sıkmayın bu kadar. Hem de birden bire.

Ben mobilde de PC'de de takip edeceğim, sık sık şifre istemeye devam ederse bilgi veririm.
Şimdi anladım..

Her cihaz için 1 defa ek kod isteyecektir. Tanımlı cihaz gibi düşünebilirsiniz.
Eğer farklı bir ilden ve farklı bir ülkeden giriş yaparsanız tekrar güvenlik için kod ister.
Haklısınız fakat Banka hesabıyla kıyaslanacak kadar önemli bir durum.

Çok eski bir kullanıcımız olarak daha bilinçli olmanız gerek. Eski ve güvenilir bir R10 üyeliğini çalan art niyetli kişilerin neler yaptığını, kaç kişiyi yüzbinlerce lira dolandırdıklarını bu zamana kadar görmüş olmalısınız.

Yaptığımız her işlem tüm platformun güvenliği için.
Eğer söylediğimin aksinde bir durum olursa bilgilendirmeniz yeterli.