Mobildeyim ve her tekrar forumu açışımda 2FA kodu istiyor internet ile alakalı olabilir mi? Wi-Fi bağlantısı ile giriyorum ve VPN açık olmadığı halde Wi-Fi ile VPN gibi her siteye giriş yapabiliyor.
Aynı sorun bende de var. ne zaman girsem kod istiyor.
Oysaki devamlı kullandığım PC sadece tek bir giriş ama devamlı kod istiyor her sabah açtığım da.