İş yerimde statik ip var. Proxy vs yok. Telefonda da aynı durum var. Özellik güzel ama eve geçince evde, işe geçince işte, wifiden çıkınca mobilde sürekli doğrulama isteyip duruyor.
Beni hatırla seçeneğini tıkladıktan sonra deneyip bilgi verir misiniz?
Bunu seçerek login olursanız tekrar *aynı cihazda* siz çıkış yapana kadar sormaması gerekiyor.