Saga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kardeş aynı durum
ksıkançlık yüzünden bende bu durumu yaşadım, ramazan bayramının 4. günü yani 3. gününden sonraki gün cuma günü ayrılmıştık
arkadaş kalsak daha iyi demişti, sebebimizde aynı şey. kıskançlık... şimdi eskisi kadar acı çekmiyorum, evet baya zor oluyor ama ileride kendi kendine içinden sevmeye başlıyosun... onla konuşmamaya mesaj yazmamaya alışıyosun... ama barıştım demişsin, umarım bundan sonra iyi olur.. ama kıskanç birinin sonradan bu huyununun gideceğini sanmıyorum, şuan o da geri dönse ben o yüzden ayrılmış olsak bile, kaybetmek istemesem bile gene kıskanırdım. elimde değil.. neyse umarım hayırlısı olur...
