• 17-01-2009, 10:57:32
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Saga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide ilişkini böyle bukadar insanın önünde deşifre etmene anlam veremedim. Heleki sevdiğin bir kız hakkında büyük bir forumda yorum istemene çok şaşırdım..
    neden ki ? bende anlatmıştım... forumdakiler de ALLAH'a şükür bir sorun yok. herkes aklı başında insanlar... birazda yakın hissetmeyle anlatılabiliyor herşey...

    kardeş aynı durum ksıkançlık yüzünden bende bu durumu yaşadım, ramazan bayramının 4. günü yani 3. gününden sonraki gün cuma günü ayrılmıştık arkadaş kalsak daha iyi demişti, sebebimizde aynı şey. kıskançlık... şimdi eskisi kadar acı çekmiyorum, evet baya zor oluyor ama ileride kendi kendine içinden sevmeye başlıyosun... onla konuşmamaya mesaj yazmamaya alışıyosun... ama barıştım demişsin, umarım bundan sonra iyi olur.. ama kıskanç birinin sonradan bu huyununun gideceğini sanmıyorum, şuan o da geri dönse ben o yüzden ayrılmış olsak bile, kaybetmek istemesem bile gene kıskanırdım. elimde değil.. neyse umarım hayırlısı olur...
  • 19-01-2009, 16:01:24
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesudo seni mala bağlamış gördüm yiğidim
    haha tecrübelerimi yansıttım abi sadece
  • 19-01-2009, 18:33:00
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Birbirimizi gerçekten çok seviyomuşuz.3-4 gündür hiç tartışmıyorus.bu tartışmaların çocukça şeyler olduğunu anlattım.oda bana hak verdi.ha o kıskançlıklarıda yapmıyo deilim ama şaka maksadyla yapıorum .

    Siz siz olun bi anlık sinir,kıskançlık,öfkeyle hareket etmeyin.

    Sakin kafayla 3kez düşünün 1kez karar verin
  • 19-01-2009, 23:59:34
    #49
    tam benim konu

    Tüm yorumları okudum şuan Harika Avcı'dan - Alışırım parçasını açtım ister istemez insanın gözleri doluyor ölene kadar içesi geliyor.

    Son yorumuna hitaben birşeyler söylemek istiyorum arkadaşım şuan aynı şeyleri bende yaşıyorum bir birimize karşı o kadar sıcagız ki bir anda ayrılmak isteyebiliyorum aşkın gözü kör olsun gözlerimi köreltiyor ondan uzaklaştıgımda yaptıgı hataları (aslında hata değil ama benim degerlerime ters düşen davranışlar diyelim) kıskançlık vs. acı çektiriyor bana yeter artık diyorum ve ayrılıyorum ama o bensiz nede ben onsuz yapabiliyorum.

    Ve şunu kafama iyice soktum artık; anadolu insanıyım anadolu deli kanlısıyım kendi hamurumla yoğrulmuş bir kemikten haz alabilirim.
    Bunu istesemde degiştiremiyorum. Sürekli acı çekmekdense ayrıldım.Kültürümüz ve inandığımız değerler aynı değil. Buraya yazdıklarımı onada söyledim. Dogru olanı yaptıgıma inanıyorum. İnşallah bitecek bu acı bu işkence.
  • 20-01-2009, 00:56:51
    #50
    Görüşler arasında dağlar kadar fark varsa, sürdürmenin anlamı yoktur.
  • 20-01-2009, 00:59:44
    #51
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşler arasında dağlar kadar fark varsa, sürdürmenin anlamı yoktur.
    haymac ne derse dogrudur.
  • 20-01-2009, 01:10:21
    #52
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haymac ne derse dogrudur.
    yok est. öyle birşeyi kabul edememde,

    geçen gün oturdum enine boyuna düşündüm, gerçekten kız arkadaşımla uyuşmayan yön ve fikirlerimiz neler diye. Uyuşmayan yanlarımızı tek tek sıralayıp kendisine izah ettim. Fikrini sordum, tamamı üzerinde bazen benim bazen onun görüşlerine göre karar kılıp öyle sürdürme kararı verdik. Ki ilerde sorun çıkmasın diye. Zaten öyle ne siyasi olarak nede başka bir görüş olarak çok zıt birşeyimiz yoktu ama ilerde her ihtimale karşı bazı şeyler sorun olur diye konuşup anlaştık. Şimdi benimde kafam rahat onunda kafası rahat.
  • 20-01-2009, 01:12:37
    #53
    Üyeliği durduruldu
    valla bizim kültürler aynı :S

    aslnda ben selanik göçmeniyim oda laz ama istanbul çocuğuyuz
  • 20-01-2009, 01:14:53
    #54
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok est. öyle birşeyi kabul edememde,
    geçen gün oturdum enine boyuna düşündüm, gerçekten kız arkadaşımla uyuşmayan yön ve fikirlerimiz neler diye. Uyuşmayan yanlarımızı tek tek sıralayıp kendisine izah ettim. Fikrini sordum, tamamı üzerinde bazen benim bazen onun görüşlerine göre karar kılıp öyle sürdürme kararı verdik. Ki ilerde sorun çıkmasın diye. Zaten öyle ne siyasi olarak nede başka bir görüş olarak çok zıt birşeyimiz yoktu ama ilerde her ihtimale karşı bazı şeyler sorun olur diye konuşup anlaştık. Şimdi benimde kafam rahat onunda kafası rahat.
    yav bırak bu işleri sendeki yakışıklık bende olsa varya..