İyide ilişkini böyle bukadar insanın önünde deşifre etmene anlam veremedim. Heleki sevdiğin bir kız hakkında büyük bir forumda yorum istemene çok şaşırdım..
neden ki ? bende anlatmıştım... forumdakiler de ALLAH'a şükür bir sorun yok. herkes aklı başında insanlar... birazda yakın hissetmeyle anlatılabiliyor herşey...
kardeş aynı durum

ksıkançlık yüzünden bende bu durumu yaşadım, ramazan bayramının 4. günü yani 3. gününden sonraki gün cuma günü ayrılmıştık

arkadaş kalsak daha iyi demişti, sebebimizde aynı şey. kıskançlık... şimdi eskisi kadar acı çekmiyorum, evet baya zor oluyor ama ileride kendi kendine içinden sevmeye başlıyosun... onla konuşmamaya mesaj yazmamaya alışıyosun... ama barıştım demişsin, umarım bundan sonra iyi olur.. ama kıskanç birinin sonradan bu huyununun gideceğini sanmıyorum, şuan o da geri dönse ben o yüzden ayrılmış olsak bile, kaybetmek istemesem bile gene kıskanırdım. elimde değil.. neyse umarım hayırlısı olur...