• 16-01-2009, 01:19:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    off aradım barıştık
  • 16-01-2009, 01:42:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    her zaman ilk aşk bşkadır 7 ay oldu, hala unutamadım o bi anda unuttu,
  • 16-01-2009, 01:47:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    insan unutmaz yeni gelen duygularla öncekini bastırır.
    Unutmak istiyorum die kafana koyarsan zor bnce.
  • 16-01-2009, 01:57:40
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ya bu başlığı görene kadar unutmuştum Neyse çok da hatırlamadım.

    Bir kızın seni nasıl sevdiğini hatırlar, seni sevme biçmini seversin. Eğer aynı şekilde seni seven değer veren bir kız bulursan öncekini çok da hatırlamazsın.

    Eğer karşı tarafta kızdığın şey vefasızlıksa (beni nasıl unuturrrr), sen de vefayı yeniden başkasında yaşat.

    - yok o değilmiş. Çok tartışmalı bir ilişkinin gitmesini doğru bulmam. Ama tabii senin bileceğin iş. Daha çok çok çok gençsin.
  • 16-01-2009, 01:58:43
    #14
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zaman ilk aşk bşkadır 7 ay oldu, hala unutamadım o bi anda unuttu,
    ben 3 yılda unutamamıştım ilkini ama baktımki olacak gibi degil bende onun gibi oldum ve degmezmiş bir kız için diye zaman geçtikce karşına daha iyi insanlar çıkar umarım
  • 16-01-2009, 02:07:40
    #15
    7 Ay hiç arama konuşma konuşursanız yine barışırsınız ve seni seviyorum sözcükleri dökülür. 7 Ay sonrada artık kendi kendine ben yanlızım demeye başlarsın ve yeni sevgili bulursun fakat bu durumda ki ben bu durumu yaşıyorum. 1 Asır geçsede ahanda kalbinin derinliğinde onu yaşarsın. Unutamazsın unutturamaz sana hiç birşey. Geçir bakayım söz geçirebiliyorsun. Eğerki harbiden tamam işte bu benim canım bitanem diyebiliyorsan unutamazsın hiç bir zaman.

    " Ben hiç unutmadım unutamam
    İçimdeki seni durduramam
    Ben hiç unutmadım unutamam
    Yok yok içimdeki acıyı anlatamam
    "

    Yada ,

    " Kısmet değilmiş mutluluk
    Unutmaya çalışırım
    Bir sevenim olur elbet
    Sevmesende alışırım

    Sende açsamda gözümü
    Yoktu bu aşkın çözümü
    Zaman avutur gönlümü
    Hasretine alışırım

    Hep aynı kalsa acılar
    İnsanoğlu nasıl yaşar
    Birgün küllenir anılar
    Yanmayada alışırım

    Sende açsamda gözümü
    Yoktu bu aşkın çözümü
    Zaman avutur gönlümü
    Hasretine alışırım "


    Harika Avcı - Alışırım > Kesinlikle dinle arkadaşım.

    Bu ikisiylede bunları hatırlayıp ağlamaya başlarsın sözlenmiş yada başka birşey olmuş olsa bile.. Bunu unutma. İnsanın doğasında var.


    Not : Tabi herkezin kendi görüşüdür.
  • 16-01-2009, 02:16:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    montla sic
  • 16-01-2009, 02:19:11
    #17
    Şunu unutma unutamazsın

    Ama onsuz yaşamaya alışırsın
  • 16-01-2009, 02:20:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    4 yıl oldu. o evlendi. unuttum mu? hayır

    o unuttu mu? hiç sanmıyorum.