Ya bu başlığı görene kadar unutmuştum

Neyse çok da hatırlamadım.
Bir kızın seni nasıl sevdiğini hatırlar, seni sevme biçmini seversin. Eğer aynı şekilde seni seven değer veren bir kız bulursan öncekini çok da hatırlamazsın.
Eğer karşı tarafta kızdığın şey vefasızlıksa (beni nasıl unuturrrr), sen de vefayı yeniden başkasında yaşat.
- yok o değilmiş. Çok tartışmalı bir ilişkinin gitmesini doğru bulmam. Ama tabii senin bileceğin iş. Daha çok çok çok gençsin.