7 Ay hiç arama konuşma konuşursanız yine barışırsınız ve seni seviyorum sözcükleri dökülür. 7 Ay sonrada artık kendi kendine ben yanlızım demeye başlarsın ve yeni sevgili bulursun fakat bu durumda ki ben bu durumu yaşıyorum. 1 Asır geçsede ahanda kalbinin derinliğinde onu yaşarsın. Unutamazsın unutturamaz sana hiç birşey. Geçir bakayım söz geçirebiliyorsun. Eğerki harbiden tamam işte bu benim canım bitanem diyebiliyorsan unutamazsın hiç bir zaman.

" Ben hiç unutmadım unutamam
İçimdeki seni durduramam
Ben hiç unutmadım unutamam
Yok yok içimdeki acıyı anlatamam
"

Yada ,

" Kısmet değilmiş mutluluk
Unutmaya çalışırım
Bir sevenim olur elbet
Sevmesende alışırım

Sende açsamda gözümü
Yoktu bu aşkın çözümü
Zaman avutur gönlümü
Hasretine alışırım

Hep aynı kalsa acılar
İnsanoğlu nasıl yaşar
Birgün küllenir anılar
Yanmayada alışırım

Sende açsamda gözümü
Yoktu bu aşkın çözümü
Zaman avutur gönlümü
Hasretine alışırım "


Harika Avcı - Alışırım > Kesinlikle dinle arkadaşım.

Bu ikisiylede bunları hatırlayıp ağlamaya başlarsın sözlenmiş yada başka birşey olmuş olsa bile.. Bunu unutma. İnsanın doğasında var.


Not : Tabi herkezin kendi görüşüdür.