Bi kızı nasıl unutursunuz?
87
●5.595
- 20-01-2009, 01:24:06Üyeliği durduruldubence doğru diyo.ben onun ailesyle anlaşamam mesela.benim ailem dindar.eğer yanlşlkla falaln bşi derse direk ayrılırım
- 20-01-2009, 02:18:15Olayda burda bitiyor zaten mesajımda belirtmiştim.RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca çok çelişkide kalıyorsun seninki daha çok tutkuya benziyor. İçindeki kuşku kıskançlık içini kemirir. Kararını ver derim... - 20-01-2009, 13:29:33Lazlar kolay kolay kız vermez başka bölgelere az başıma gelmedi..RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2009, 19:25:43Üyeliği durduruldukonuyu hortlatyorum ama kavgalara tartışmalara dayanamadım ayrıldım...şimdide untmya çalşçam.ama nasıl unutucam blemiyorum
- 31-01-2009, 19:44:34Üyeliği durdurulduunutulmaz . ne kadar unuttum dersen de bir an gelir unuttuğun tüm anların acısı çıkar. başka şeylerle ilgilen düşünmemeye çalış.
- 31-01-2009, 20:28:46hocam 2 gün sonra yeniden barışırsın bu gidişle sonra tekrardan ayrılırsın bu konu sabitlenmeliRebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hiç bi kız iyi yada kötü şekilde unutulmaz(kendimden biliyorum)