• 20-01-2009, 01:24:06
    #55
    Üyeliği durduruldu
    bence doğru diyo.ben onun ailesyle anlaşamam mesela.benim ailem dindar.eğer yanlşlkla falaln bşi derse direk ayrılırım
  • 20-01-2009, 02:18:15
    #56
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence doğru diyo.ben onun ailesyle anlaşamam mesela.benim ailem dindar.eğer yanlşlkla falaln bşi derse direk ayrılırım
    Olayda burda bitiyor zaten mesajımda belirtmiştim.

    Ayrıca çok çelişkide kalıyorsun seninki daha çok tutkuya benziyor. İçindeki kuşku kıskançlık içini kemirir. Kararını ver derim...
  • 20-01-2009, 09:18:19
    #57
    soğuk su iç hemen unutursun
  • 20-01-2009, 13:14:42
    #58
    Çok daha güzel bir kızla çık.
    Hatta birden fazla kızla çık ardarda araya zaman girer unutursun.
    Ne demişler çivi çiviyi söker...
  • 20-01-2009, 13:29:33
    #59
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bizim kültürler aynı :S
    aslnda ben selanik göçmeniyim oda laz ama istanbul çocuğuyuz
    Lazlar kolay kolay kız vermez başka bölgelere az başıma gelmedi..
  • 31-01-2009, 19:25:43
    #60
    Üyeliği durduruldu
    konuyu hortlatyorum ama kavgalara tartışmalara dayanamadım ayrıldım...şimdide untmya çalşçam.ama nasıl unutucam blemiyorum
  • 31-01-2009, 19:44:34
    #61
    Üyeliği durduruldu
    unutulmaz . ne kadar unuttum dersen de bir an gelir unuttuğun tüm anların acısı çıkar. başka şeylerle ilgilen düşünmemeye çalış.
  • 31-01-2009, 20:28:46
    #62
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu hortlatyorum ama kavgalara tartışmalara dayanamadım ayrıldım...şimdide untmya çalşçam.ama nasıl unutucam blemiyorum
    hocam 2 gün sonra yeniden barışırsın bu gidişle sonra tekrardan ayrılırsın bu konu sabitlenmeli

    hiç bi kız iyi yada kötü şekilde unutulmaz(kendimden biliyorum)
  • 31-01-2009, 20:35:34
    #63
    Unutmak kolay olsaydı Kendimi Unuturdum (: