RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu hortlatyorum ama kavgalara tartışmalara dayanamadım ayrıldım...şimdide untmya çalşçam.ama nasıl unutucam blemiyorum
hocam 2 gün sonra yeniden barışırsın bu gidişle sonra tekrardan ayrılırsın bu konu sabitlenmeli

hiç bi kız iyi yada kötü şekilde unutulmaz(kendimden biliyorum)