RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence doğru diyo.ben onun ailesyle anlaşamam mesela.benim ailem dindar.eğer yanlşlkla falaln bşi derse direk ayrılırım
Olayda burda bitiyor zaten mesajımda belirtmiştim.

Ayrıca çok çelişkide kalıyorsun seninki daha çok tutkuya benziyor. İçindeki kuşku kıskançlık içini kemirir. Kararını ver derim...