Eline kağıt kalem al , ondan nefret etmeni sağlayacak , onda sevmediğin tüm olumsuz yanları yaz .
Uzun bir süre görme .
Yakın arkadaşlarıyla konuşma . .
Bi kızı nasıl unutursunuz?
87
●5.595
- 01-02-2009, 17:14:04Üyeliği durdurulduhocam nefretde etmek istemyiorumki.zaten dün gece yarısı konştuk.neden barışmıoruz dedim.seni her tartışmamızda üzüyorum falan dedi.kime danıştıysa sinan'ı(yani ben) üzmeye hakkın yok demişler.ama diorum üzülsemde sevinsemde seviyorum fln dedim.bakalım bugün arıcak kesn bşi sölicek.Senol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2009, 15:14:06Üyeliği durdurulduteşekkürler arkdşlar unutmak istemiorum (: 1 saat sonra buluşuuorus
Yeni birini bulsan bile en ufak bişey eskiyi hatırlatır .