• 01-02-2009, 00:34:20
    #73
    Üyeliği durduruldu
    ya illa vardır.başka kız desek.ya ben yapamam öyle.offf of
  • 01-02-2009, 00:37:33
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GelecekZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikiyatriye git ilaç kullanmaya başla yoksa kafayı yiyeceksin yakında
    ilaç tavsiyem paxil 20 mg

    hocam paxili siz kullandınızmı ne işe yarıyor ?
  • 01-02-2009, 00:40:37
    #75
    çözüm:
    1)ondan güzel ondan hoş başka bir kızla çık ve onu çok sev...
    2)tabi bu kızıda unutmak istersen 1.madde geçerlidir.
    3)başka bi yere taşın kızı görme gözden ırak olan gönülden de ırak olur
    4)kız ile alakalı herşeyi sil hayatından umursama kızı asla arkadaşına sorma...

    not:kızı ayrıldıkdan sonra görmen acı verir insana
  • 01-02-2009, 00:41:00
    #76
    RebeLMasteR (ismini bilmedigim için) aynı seyleri yasıyoruz sanırım ama ben fazla aklıma getirmemeye gayret gösteriyorum.çık hava al ama gittiginiz yerelere gitme.

    bendeki kötü tarafı sevdigim kızın karsı komsumuz olması her zamn acı veriyor buda bana msnde giriyor yazışıyoruz fakat ne zman o konulara girsem baska yerlere çeviriyor.aslında oda istiyor bizim tek kötü yanımız annesi annesinden çok tırsıyor bi kaç beni durdurdu ama nafile hep çıkmazlardayım hep çıkmazlarda.
  • 01-02-2009, 01:13:16
    #77
    yeni bi kız bularak
  • 01-02-2009, 01:38:39
    #78
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni bi kız bularak
    banada bul 3-5 tane sana zahmet oluyor biraz
  • 01-02-2009, 03:27:21
    #79
    unutmak çok zor hergün içer ayyaş olururum isyan eder dururum heralde
  • 01-02-2009, 14:13:43
    #80
    Üyeliği durduruldu
    ya ben nasıl yeni kız bulıyım.seviyorum diyorum seviyorum.
  • 01-02-2009, 16:24:07
    #81
    bulamazsın zaten gözlerin kabul etse ; aklın kabullenmez ruhun kabullenmez..