RebeLMasteR (ismini bilmedigim için) aynı seyleri yasıyoruz sanırım ama ben fazla aklıma getirmemeye gayret gösteriyorum.çık hava al ama gittiginiz yerelere gitme.

bendeki kötü tarafı sevdigim kızın karsı komsumuz olması her zamn acı veriyor buda bana msnde giriyor yazışıyoruz fakat ne zman o konulara girsem baska yerlere çeviriyor.aslında oda istiyor bizim tek kötü yanımız annesi annesinden çok tırsıyor bi kaç beni durdurdu ama nafile hep çıkmazlardayım hep çıkmazlarda.