• 16-01-2009, 17:19:06
    #37
    hayat bazen kendinle çelişmendir,

    çelişmemek için çelik gibi bir irade, sağlam bir duruş gereklidir,
    düzgün olmak gereklidir

    kaşı gözü oynayan insandan çelişmemesini beklemek hata olur zaten.

    o yüzden dax kardeşim normal gör, daha 17 yaşında
  • 16-01-2009, 17:20:05
    #38
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşın bitek kaşı gözü oynamıyo galiba:P
  • 16-01-2009, 17:33:29
    #39
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu haymac ta filozof oldu ya
    ne filozofu yav aşık oldum ben
  • 16-01-2009, 20:43:55
    #40
    Üyeliği durduruldu
    bugün okuluna gittim.arkadaşlar çağırdı çıkışta 2gündür sataşanlar varmış.çocuğun sınıfı yerine nerdeyse bu kızın sınıfının kapısnı açıodum arkadaş son anda "laaan dur orası deil" dedi
  • 16-01-2009, 20:48:41
    #41
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın bitek kaşı gözü oynamıyo galiba:P
    ya zaten o kızla bşi olmadı konşması salak gbi (:

    olmazdıda zaten.sadece konştm ve sonra ctrl + K =)
  • 17-01-2009, 02:37:37
    #42
    İlk defa aşık olup da onu kaybedince kendimi bilgisayara kapatmıştım. Sonuç olarak buradayım. Hayata, kendime ve hatta aileme bile küsmüştüm.Aradan yıllar geçti...
    2 ay önce bir kızla tanıştım. Herşey değişti sandım kısa bir süreliğine de olsa internetten, sitelerden uzaklaştım. Hayata geri döndüm. Ama galiba yanılmışım. Son 20 gündür yine buradayım...
  • 17-01-2009, 03:01:32
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Seviyorsan bu kadar yaygara yapıcağına kavgaların tartışmaların nedenini iyice düşün.

    Git kızla adam akıllı bir kere konuş. Bunu istemiyorum şunu istemiyorum de, kızda sana şunu bunu onu desin. Uyarsa devam edin uymazsa yol al de.

    Böyle olursa devam etme şansın olur ve hemde ayrıldığın zaman unutması kolay olur.

    Her ne kadar yenisini bulunca unutursun deselerde ''gelen gideni aratır'' sözünü hatırlatmak isterim onlara.

    Ama bu demek değilki her aklına geldiğinde için burkulur, efkarlanırsın, bir sigara yakarsın veya gider iki kadeh bişeyler içersin.

    İlk zamanlar yukarıda yazdıklarım olur ama ileride başkasını sevince, aklın tam anlamıyla başına gelince ''ulan bir kız vardıda beni istememişti xD'' veya ''abi bi kızla takılıyordum seviyordum ama yol verdim, farklı bir fantazi oldu benim için xD'' gibi arkadaş arası makara tukara muhabbeti yaparsın. Aşk acısını unutabilirsin ama o aşkı asla..


    Ayrıca bi dörtlük ekliyim.

    “bir rüyadır gelir geçer
    her aşk bir gün hayal olur
    unutulmaz denen günler
    unutulur unutulur..”


  • 17-01-2009, 08:36:58
    #44
    mesudo seni mala bağlamış gördüm yiğidim
  • 17-01-2009, 08:59:54
    #45
    İyide ilişkini böyle bukadar insanın önünde deşifre etmene anlam veremedim. Heleki sevdiğin bir kız hakkında büyük bir forumda yorum istemene çok şaşırdım..