bugün okuluna gittim.arkadaşlar çağırdı çıkışta 2gündür sataşanlar varmış.çocuğun sınıfı yerine nerdeyse bu kızın sınıfının kapısnı açıodum arkadaş son anda "laaan dur orası deil" dedi