D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın bitek kaşı gözü oynamıyo galiba:P
ya zaten o kızla bşi olmadı konşması salak gbi (:

olmazdıda zaten.sadece konştm ve sonra ctrl + K =)