Konu
Bi kızı nasıl unutursunuz?
16-01-2009, 20:48:41
#41
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
D_A_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşın bitek kaşı gözü oynamıyo galiba:P
ya zaten o kızla bşi olmadı konşması salak gbi (:
olmazdıda zaten.sadece konştm ve sonra ctrl + K =)