İlk defa aşık olup da onu kaybedince kendimi bilgisayara kapatmıştım. Sonuç olarak buradayım. Hayata, kendime ve hatta aileme bile küsmüştüm.Aradan yıllar geçti...
2 ay önce bir kızla tanıştım. Herşey değişti sandım kısa bir süreliğine de olsa internetten, sitelerden uzaklaştım. Hayata geri döndüm. Ama galiba yanılmışım. Son 20 gündür yine buradayım...