• 16-01-2009, 02:22:45
    #19
    O zaman, bağlıyoruz kendimizi İçimiz acıyorsa,

    Ferda Anıl Yar - Sonuna Kadar Unutulmaz hocam elbet gönlün acır keşki oda karşımda olsaydı yanımda olsaydı otobüste yanyana gitseydik sarılsam yeterdi gibi şeylerle avutmaya çalışırsın ama yemez
  • 16-01-2009, 06:56:12
    #20
    Özel mesajla MSN adresini gönderirsen, konuşuruz. Unutmak o kadar kolay ki, unutmayı unutmadıktan sonra...
  • 16-01-2009, 10:58:28
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Farkında olarak yaşa, biri sana bi şekilde zarar veriyorsa her kim olursa olsun yol ver gitsin
  • 16-01-2009, 11:03:02
    #22
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off aradım barıştık

    en güzeli hocam sonradan pişman olacağına ama bence sorun neyse adam gibi karşına al ve konuş...
  • 16-01-2009, 12:30:44
    #23
    Barışın ayrılmayın, kötü birşey. Yoksa içinizi her zaman bir acı her zaman acaba devam etseydim ? cümleleriyle yiyip bitirirsiniz. Ve daha sonra çok üzülürsünüz. Ben yaşadım, 7 ay ayrı kaldım bu şekilde. Ne kadar acı verici olduğunu çok iyi biliyorum.
  • 16-01-2009, 12:31:41
    #24
    unutmamaya çalışarak
  • 16-01-2009, 13:01:46
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ya konuştuk telefonda.bu durumdan oda şikayetçi ama seviyorum diyo ayrılamam diyo.ben ayrılmak istiyorum ama ne ayrılabiliyorum neden ayrılmak istedğimi söyleyebiliyorum.bu sabahın köründe aradı beni.konuştuk...

    ama sanki biraz tutuk konuştuk birbirimizle.fakat kapatırken seni seviyorum cümlesinide eksik edemedik.öptüm dedi.bende öptüm dedim.sonra nerden öptün diye sorunca ip koptu seviyorum
  • 16-01-2009, 13:12:58
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili kardeşim unutma olayı bir kere yalan onu bil Sen ne kadar unuttum desende bu kişi sen yaşadığın sürece aklında olucak. He ona karşı olan sevgini zamanla yitirirsin zaten. Bu süreç, örnek olarak kimisinde 1 ay kimisinde 5 sene. Bu sürecin kısalmasındaki kanıtlanmış en iyi yöntem acilen ondan daha çok çekici bulduğun bir kızla arkadaş olmandır. Daha çok gençsin rahat ol zamanın ve ortamın çoktur senin hemen bulursun birisini

    Aynı şeyi aradan 5 ay geçti ben hala yaşıyorum. Yani bir kız bulamadım ve sevgimide bitiremedim. Gerçi ona karşı olan sevgim nefrete dönüşmeye başladı ama sonuçta herşey aşktan sevgiden kaynaklanıyor.
  • 16-01-2009, 13:34:34
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ya ben asla unutamam diyorumda herkes diyo başka kız bul,numarasını sil falan...ama unutamam bliyorum.zaen barıştıkta.yarında buluşucaz.herhaftaiçi böyle ayrılmayı düşünüyorum.ama onu gördüğümde tüm fikirlerim değişiyo.

    mecnun = ben