Konu
Bi kızı nasıl unutursunuz?
16-01-2009, 06:56:12
#20
cinbaba
Özel mesajla MSN adresini gönderirsen, konuşuruz. Unutmak o kadar kolay ki, unutmayı unutmadıktan sonra...