ya konuştuk telefonda.bu durumdan oda şikayetçi ama seviyorum diyo ayrılamam diyo.ben ayrılmak istiyorum ama ne ayrılabiliyorum neden ayrılmak istedğimi söyleyebiliyorum.bu sabahın köründe aradı beni.konuştuk...
ama sanki biraz tutuk konuştuk birbirimizle.fakat kapatırken seni seviyorum cümlesinide eksik edemedik.öptüm dedi.bende öptüm dedim.sonra nerden öptün diye sorunca ip koptu

seviyorum