Barışın ayrılmayın, kötü birşey. Yoksa içinizi her zaman bir acı her zaman acaba devam etseydim ? cümleleriyle yiyip bitirirsiniz. Ve daha sonra çok üzülürsünüz. Ben yaşadım, 7 ay ayrı kaldım bu şekilde. Ne kadar acı verici olduğunu çok iyi biliyorum.