RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi kızı nasıl unutursunuz?
87
●5.595
- 16-01-2009, 15:58:13Üyeliği durdurulduaklımdan ne geçiriyosam onları yazmaya karar verdim ve bunlarıda paylaşmak için kşisel blog kurdum.imzamdan görebilirsnz.ve şunuda söyliyim ayrılmadık ama sanki ayrılmışız gibi çok üzüldüm bugün.neden böyle oldu anlamadım
- 16-01-2009, 16:20:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 16-01-2009, 16:30:06Üyeliği durdurulduçok doğru sözler.zaten sonsuzluk kardeşimin yazdığını blog sloganı olarak kullandm
- 16-01-2009, 16:38:27Unutmak icin Hafıza kaybı Geçirmen Lazım Başka turlu unutman imkansız..Birileri gelir söyler sana onun adını hatırlarsın unutan insan adını bile hatırlamaması gerek..Sadece Senin Yapacağın Şey Ona ait olan ne varsa bir tarafa bırakmak Düşünmemek..
- 16-01-2009, 16:46:46Üyeliği durdurulduabi aslnda dediklerin doğru.ama ben 1yıllık alan düşünmedimki.hayatımın aşkı olarak düşündüm.blogumdada yazdım.ya zaten ayrılmadık.dün aradım barıştık.bu sabahta o aradı konştuk.ama ne biliyim.sanki ayrılma vakti gelmiş gibiMrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2009, 17:11:38Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/off-topic/296941-...post1057931612RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seni çelişken gördüm.
