RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya ben asla unutamam diyorumda herkes diyo başka kız bul,numarasını sil falan...ama unutamam bliyorum.zaen barıştıkta.yarında buluşucaz.herhaftaiçi böyle ayrılmayı düşünüyorum.ama onu gördüğümde tüm fikirlerim değişiyo.
mecnun = ben
Unutma unutulanlar unutanları asla unutmaz...