RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi aslnda dediklerin doğru.ama ben 1yıllık alan düşünmedimki.hayatımın aşkı olarak düşündüm.blogumdada yazdım.ya zaten ayrılmadık.dün aradım barıştık.bu sabahta o aradı konştuk.ama ne biliyim.sanki ayrılma vakti gelmiş gibi
https://www.r10.net/off-topic/296941-...post1057931612

seni çelişken gördüm.