Eline kağıt kalem al , ondan nefret etmeni sağlayacak , onda sevmediğin tüm olumsuz yanları yaz .
Uzun bir süre görme .
Yakın arkadaşlarıyla konuşma . .
hocam nefretde etmek istemyiorumki.zaten dün gece yarısı konştuk.neden barışmıoruz dedim.seni her tartışmamızda üzüyorum falan dedi.kime danıştıysa sinan'ı(yani ben) üzmeye hakkın yok demişler.ama diorum üzülsemde sevinsemde seviyorum fln dedim.bakalım bugün arıcak kesn bşi sölicek.