Birbirimizi gerçekten çok seviyomuşuz.3-4 gündür hiç tartışmıyorus.bu tartışmaların çocukça şeyler olduğunu anlattım.oda bana hak verdi.ha o kıskançlıklarıda yapmıyo deilim ama şaka maksadyla yapıorum .
Siz siz olun bi anlık sinir,kıskançlık,öfkeyle hareket etmeyin.
Sakin kafayla 3kez düşünün 1kez karar verin