yok est. öyle birşeyi kabul edememde,
geçen gün oturdum enine boyuna düşündüm, gerçekten kız arkadaşımla uyuşmayan yön ve fikirlerimiz neler diye. Uyuşmayan yanlarımızı tek tek sıralayıp kendisine izah ettim. Fikrini sordum, tamamı üzerinde bazen benim bazen onun görüşlerine göre karar kılıp öyle sürdürme kararı verdik. Ki ilerde sorun çıkmasın diye. Zaten öyle ne siyasi olarak nede başka bir görüş olarak çok zıt birşeyimiz yoktu ama ilerde her ihtimale karşı bazı şeyler sorun olur diye konuşup anlaştık. Şimdi benimde kafam rahat onunda kafası rahat.
yav bırak bu işleri sendeki yakışıklık bende olsa varya..