• 10-03-2021, 09:06:05
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.

    Bize haklarımız verilmeye verilmeye öyle unutturulmuşki inanın haftalık çalışma saatimi hiç hesaplamamıştım bile. Şirketimizin patronu sağolsun devamlı kul hakkından bahseder. Fakat çok ilginçtir ki, sabah 8 de işe başlayıp akşam 6,15 de bırakıyoruz. Cumartesi 3 e kadar çalışıyoruz. Hepsini topladığımda haftalık 58 saat civarına geliyor. Yasal olan en fazla süre 45 saat. Şimdi bu adam her hafta beni fazladan 13 saat çalıştırıyor. Yani her hafta fazladan %30 oranında ben fazla saat çalışıyorum. Parmak okutma koymuş 1 dakika geciksen de maaşından kesiliyor bu arada.Şimdi arkadaşlar bu kul hakkı değilmidir ?

    İşin daha ilginç yanı çevremdeki herkese sorup hesapladım en düşük süre 51 saatle çıktı. Ve ben dahil hepimiz masa başı çalışanız. Benim insanların bırakın din anlayışına, ahlak ve kul hakkı anlayışına bile zerre inancım kalmadı. Tek amacım kendi işimi kurup bu sömürgen sülüklerden kurtulmak.
    • cculha
    • sinanksk
    • acidmax
    cculha, sinanksk, acidmax ve 31 kişi bunu beğendi.
    34 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2021, 09:06:44
    #2
    İşçiler kaytarmıyor.
  • 10-03-2021, 09:09:36
    #3
    Parmak izi olayı biraz garip olmuş hocam
  • 10-03-2021, 09:09:47
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşçiler kaytarsın kaytarmasın önemli olan verilen işin tamamlanıp eksiksiz ve zamanında teslim edilmesidir. Eğer bunu yapamıyorsa işçin kaytarıyor demektir ve kovarsın gider. Kaytaran işçileri tazminatsız kovabilirsin. Gelip buraya salak saçma konuşmazsın. Sen de bu tarz patronlardansın işte...
    peki. salağım sevin.
  • 10-03-2021, 09:11:21
    #5
    Bizim patronda sürekli kul hakkından bahsediyor maaşı asgari + elden veriyor prim eksik yatıyor yeni muhasebeci aldılar dün hizmet dökümü çıktı aldılar baktım muhasebecinin sigortası tam maaştan vermişler biz 2 yıldır eksik alıyoruz. Müdür damadını ve kızını işe aldı aile şirketi oldu hepsi şirket arabasıyla her gün 1-2 saat geç gelip akşam 4 te çıkıyorlar ben otobüsle 30 dk geç kaldım hesabını yapıyorlar ve bu kişiler sürekli haktan bahsediyorlar 😁😁😁
  • 10-03-2021, 09:12:43
    #6
    metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim patronda sürekli kul hakkından bahsediyor maaşı asgari + elden veriyor prim eksik yatıyor yeni muhasebeci aldılar dün hizmet dökümü çıktı aldılar baktım muhasebecinin sigortası tam maaştan vermişler biz 2 yıldır eksik alıyoruz. Müdür damadını ve kızını işe aldı aile şirketi oldu hepsi şirket arabasıyla her gün 1-2 saat geç gelip akşam 4 te çıkıyorlar ben otobüsle 30 dk geç kaldım hesabını yapıyorlar ve bu kişiler sürekli haktan bahsediyorlar 😁😁😁
    Allah ıslah etsin diyecem ama dua da işlemiyor ki böylelerine hocam.
  • 10-03-2021, 09:12:44
    #7
    Kesinlikle haklısın özellikle pandemi döneminde yaşananlar içler acısı zaten çalışmıyor gösterip çalıştıranlar devletten para sömürenler vergi kaçırmak için bin takla atanlar ve sonrada din den iman dan bahsedenler beni sinir hastası ediyor. örnek kendi patronum diyebilirim diyeceksiniz neden şikayet etmiyorsun neden edeyim denetlesinler işleri nedir? Ben neden işimden olayım bu yoklukta beni kim savunacak bu nedenle bu düzen değişmediği sürece sömürülmek kaderimizdir. Başkaldırdığında arkanda duracak kimseyi bulamazsın aksine kafanı ezerler. Fazla derine inmeye gerek yok.
  • 10-03-2021, 09:14:23
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah ıslah etsin diyecem ama dua da işlemiyor ki böylelerine hocam.
    Hocam neden diye sorunca da deli numarası yapıyorlar ben de artık deli numarası yapıyorum biran önce hesabımı kessinler tazminatı alıp kurtalayım bu lanet olasıca insanlardan 😁
  • 10-03-2021, 09:15:11
    #9
    Ülkemizin gerçekleri maalesef...