Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşçiler kaytarsın kaytarmasın önemli olan verilen işin tamamlanıp eksiksiz ve zamanında teslim edilmesidir. Eğer bunu yapamıyorsa işçin kaytarıyor demektir ve kovarsın gider. Kaytaran işçileri tazminatsız kovabilirsin. Gelip buraya salak saçma konuşmazsın. Sen de bu tarz patronlardansın işte...
peki. salağım sevin.