Merhaba,
genel olarak dogru olsada ortam, genellemelerden kacinmak gerekli her zaman. Isini duzgun yapan, vergi kacirmayan, iscinin emegini veren firmalar da var kucuklu, buyuklu. Ulkenin sistemi bu, tum sektorlerin buyuk bir cogunlugu maasi ne olursa olsun asgari ucretten gosteriyor resmiyette, fazladan calistiriliyor, yeri geliyor mesai yapildigi halde mesai ucretleri odenmiyor. Bunu devlet yetkilileri de biliyor tabi ki, hatta kamu binalarindaki taseron iscilere bile ayni sistem uygulaniyor, gozlerinin onunde oldugu halde bir sey denilmiyor. Yapacak bir sey yok, duzen boyle maalesef.