• 10-03-2021, 09:16:29
    #10
    metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden diye sorunca da deli numarası yapıyorlar ben de artık deli numarası yapıyorum biran önce hesabımı kessinler tazminatı alıp kurtalayım bu lanet olasıca insanlardan 😁
    Tazminat mı dedin onu bile almak imkansız gibi bir şey artık vermemek için bin takla atıyorlar. Şahsen denedim vermemek için işten çıkartmadı
  • 10-03-2021, 09:16:48
    #11
    metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden diye sorunca da deli numarası yapıyorlar ben de artık deli numarası yapıyorum biran önce hesabımı kessinler tazminatı alıp kurtalayım bu lanet olasıca insanlardan 😁
    Hocam kendi işini yapmadıkça buna ömür boyu maruz kalırsın. Çünkü nereye gitsen emin ol aynı, hepsi aynı, çok büyük kurumsal teknoloji şirketleri dışında Patronların %99 u aynı...Tek çare kendi işini yapacaksın.
  • 10-03-2021, 09:17:39
    #12
    Size işe başlarken saatleri söyledimi acaba?
  • 10-03-2021, 09:17:55
    #13
    Parmak izi okuyucu sizin avantajınıza. Bir dava açın ve o çalıştığınız tüm saatlerin parasını faiziyle birlikte alın. Mng kargoda çalışan bir tanıdık vardı. Onların da çalışma saatleri çok uzundu. Dava açarak tüm mesai ücretini ve faizini aldı...
  • 10-03-2021, 09:19:04
    #14
    Daha dün işten çıkartıldım hiçbir şey yokken herkesi pandemi iznine yolladılar benim sırf yılımın dolmasına 1 ay var diye tazminat vermemek için işten çıkarttılar. Ben ise 2 ay önce ayıp olmasın diye bana gelen iş tekliflerini geri çevirdim bunlar için paran yoksa mecbursan böyle gerçeklerle yüzleşiyorsun işte naparsın..
  • 10-03-2021, 09:20:43
    #15
    Dinlenme süreleri 45 saatin içine dahil değil hocam. Mesela biz yeraltı çalışıyoruz 37,5 saat haftalık çalışma süremiz var bunun içinde yemek saati yok 37,5 saat çalışmamız gereken zamandır.
  • 10-03-2021, 09:21:47
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi patron, din iman tarzı takılıosa. Yok hak, kul hakkı vs. (kendi tabirimle arabic diyorum ben bu tiplere) Orada haksızlık yapılıyordur. Hak yemeyen adamlar zaten yasal olarak mevzuat neyse zaten uyguluyor, söze gerek kalmıyor.
  • 10-03-2021, 09:28:52
    #17
    Görüyorum ki ne kadar çok dinden bahsedip kul hakkını diline pelesenk yapan varsa hepsi bu konuda sınıfta kalıyor. Çok şahit oldum, Allah hidayet ve insaf versin, ne denir ki...
  • 10-03-2021, 09:29:37
    #18
    Merhaba,

    genel olarak dogru olsada ortam, genellemelerden kacinmak gerekli her zaman. Isini duzgun yapan, vergi kacirmayan, iscinin emegini veren firmalar da var kucuklu, buyuklu. Ulkenin sistemi bu, tum sektorlerin buyuk bir cogunlugu maasi ne olursa olsun asgari ucretten gosteriyor resmiyette, fazladan calistiriliyor, yeri geliyor mesai yapildigi halde mesai ucretleri odenmiyor. Bunu devlet yetkilileri de biliyor tabi ki, hatta kamu binalarindaki taseron iscilere bile ayni sistem uygulaniyor, gozlerinin onunde oldugu halde bir sey denilmiyor. Yapacak bir sey yok, duzen boyle maalesef.