Hocam neden diye sorunca da deli numarası yapıyorlar ben de artık deli numarası yapıyorum biran önce hesabımı kessinler tazminatı alıp kurtalayım bu lanet olasıca insanlardan 😁
Hocam kendi işini yapmadıkça buna ömür boyu maruz kalırsın. Çünkü nereye gitsen emin ol aynı, hepsi aynı, çok büyük kurumsal teknoloji şirketleri dışında Patronların %99 u aynı...Tek çare kendi işini yapacaksın.