Bi patron, din iman tarzı takılıosa. Yok hak, kul hakkı vs. (kendi tabirimle arabic diyorum ben bu tiplere) Orada haksızlık yapılıyordur. Hak yemeyen adamlar zaten yasal olarak mevzuat neyse zaten uyguluyor, söze gerek kalmıyor.