Daha dün işten çıkartıldım hiçbir şey yokken herkesi pandemi iznine yolladılar benim sırf yılımın dolmasına 1 ay var diye tazminat vermemek için işten çıkarttılar. Ben ise 2 ay önce ayıp olmasın diye bana gelen iş tekliflerini geri çevirdim bunlar için paran yoksa mecbursan böyle gerçeklerle yüzleşiyorsun işte naparsın..