Merhaba Arkadaşlar.
Bize haklarımız verilmeye verilmeye öyle unutturulmuşki inanın haftalık çalışma saatimi hiç hesaplamamıştım bile. Şirketimizin patronu sağolsun devamlı kul hakkından bahseder. Fakat çok ilginçtir ki, sabah 8 de işe başlayıp akşam 6,15 de bırakıyoruz. Cumartesi 3 e kadar çalışıyoruz. Hepsini topladığımda haftalık 58 saat civarına geliyor. Yasal olan en fazla süre 45 saat. Şimdi bu adam her hafta beni fazladan 13 saat çalıştırıyor. Yani her hafta fazladan %30 oranında ben fazla saat çalışıyorum. Parmak okutma koymuş 1 dakika geciksen de maaşından kesiliyor bu arada.Şimdi arkadaşlar bu kul hakkı değilmidir ?
İşin daha ilginç yanı çevremdeki herkese sorup hesapladım en düşük süre 51 saatle çıktı. Ve ben dahil hepimiz masa başı çalışanız. Benim insanların bırakın din anlayışına, ahlak ve kul hakkı anlayışına bile zerre inancım kalmadı. Tek amacım kendi işimi kurup bu sömürgen sülüklerden kurtulmak.