metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim patronda sürekli kul hakkından bahsediyor maaşı asgari + elden veriyor prim eksik yatıyor yeni muhasebeci aldılar dün hizmet dökümü çıktı aldılar baktım muhasebecinin sigortası tam maaştan vermişler biz 2 yıldır eksik alıyoruz. Müdür damadını ve kızını işe aldı aile şirketi oldu hepsi şirket arabasıyla her gün 1-2 saat geç gelip akşam 4 te çıkıyorlar ben otobüsle 30 dk geç kaldım hesabını yapıyorlar ve bu kişiler sürekli haktan bahsediyorlar 😁😁😁
Allah ıslah etsin diyecem ama dua da işlemiyor ki böylelerine hocam.