Kesinlikle haklısın özellikle pandemi döneminde yaşananlar içler acısı zaten çalışmıyor gösterip çalıştıranlar devletten para sömürenler vergi kaçırmak için bin takla atanlar ve sonrada din den iman dan bahsedenler beni sinir hastası ediyor. örnek kendi patronum diyebilirim diyeceksiniz neden şikayet etmiyorsun neden edeyim denetlesinler işleri nedir? Ben neden işimden olayım bu yoklukta beni kim savunacak bu nedenle bu düzen değişmediği sürece sömürülmek kaderimizdir. Başkaldırdığında arkanda duracak kimseyi bulamazsın aksine kafanı ezerler. Fazla derine inmeye gerek yok.