r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
150
●11.194
- 11-02-2021, 00:21:41ekledim hocam anlattım olmadı yeni konu açaçcağımSkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 00:22:57Geçmiş olsun, her şeyde bir hayır vardır. Bu durum zor olsa da sizi olgunlaştırır. Acısını elbet çekersiniz, ancak daha da tecrübelenirsiniz. İnsanlara bakış açınız değişir, atacağınız adımlar daha da sağlam olur. Bir kaç yıl sonra çok daha güzel yerlerde olursunuz umarım. Başarılar.
- 11-02-2021, 00:23:52yüksek meblada bir site alıyorsanız e ticaret hukukuyla ilgilenen bir avukatla görüşüp noter huzurunda teslim gerçekleştirmediniz mi ? olayı anlayamadım açıkcası tedarikçi olacağım diyip ortadan mı kayboldu yoksa icralık e ticaret sitesini mi sattılar ? usulune uygun bir devirde site aldım borçları bana kaldı icralık oldum diye birşey yok hocam. konuyu detaylı yazmanızda fayda var geçmiş olsun tekrardan.
- 11-02-2021, 00:25:11Nasıl bir iş bu ya Allah yardımcın olsun hocam birileri çıkar inşallah
- 11-02-2021, 00:26:10hocam kişi siparişleri tedarik edebileceğini ve kargolayabileceğini söyledi. Bunun karşılığında ürün başı 1 TL masraf parası keserim dedi öyle anlaştık. Sadece 1 Mart 2021 kadar şöyle bir noter sözleşmemiz var. Site 7500 TL Kar ettirmezse bana 7500 TL ödeyecek diyessyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 00:28:10Üyeliği durdurulduGeçmiş olsun malesef busekilde duygu sömürüsü yaparak ve dini alet ederek insanları dolandıran çok kişivar lakin bunların ne haberi nede deşifre edilen bir yer yok hadi burada deşifre oldu ya banlandi gitti ya diğer mecralar butur insan musvettelerini kanıtları ve resimleri bütün bilgileri ile deşifre edip yaymak gerek
- 11-02-2021, 00:31:01GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte en çok da insanın bu zoruna gidiyor.
