• 11-02-2021, 00:21:13
    #37
    Bu zamanda Allah diyenden korkacan.
  • 11-02-2021, 00:21:41
    #38
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam olayı yazmamak ile büyük bir hata yapıyorsun. Bir sürü insan konuna gelip yardımcı olmak istediğini düşünüyorum ama detay olmadığı için çıkıp gidiyorlar. Bir daha da geleceklerini sanmam, geç olmadan koyunu düzenleyip hem detayları eklemen hem de kategori kurallarına uygun şablonda yazman iyi olur 👍
    ekledim hocam anlattım olmadı yeni konu açaçcağım
  • 11-02-2021, 00:22:57
    #39
    Google 1. Sayfa Garantili
    Geçmiş olsun, her şeyde bir hayır vardır. Bu durum zor olsa da sizi olgunlaştırır. Acısını elbet çekersiniz, ancak daha da tecrübelenirsiniz. İnsanlara bakış açınız değişir, atacağınız adımlar daha da sağlam olur. Bir kaç yıl sonra çok daha güzel yerlerde olursunuz umarım. Başarılar.
  • 11-02-2021, 00:23:52
    #40
    yüksek meblada bir site alıyorsanız e ticaret hukukuyla ilgilenen bir avukatla görüşüp noter huzurunda teslim gerçekleştirmediniz mi ? olayı anlayamadım açıkcası tedarikçi olacağım diyip ortadan mı kayboldu yoksa icralık e ticaret sitesini mi sattılar ? usulune uygun bir devirde site aldım borçları bana kaldı icralık oldum diye birşey yok hocam. konuyu detaylı yazmanızda fayda var geçmiş olsun tekrardan.
  • 11-02-2021, 00:25:11
    #41
    Nasıl bir iş bu ya Allah yardımcın olsun hocam birileri çıkar inşallah
  • 11-02-2021, 00:26:10
    #42
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüksek meblada bir site alıyorsanız e ticaret hukukuyla ilgilenen bir avukatla görüşüp noter huzurunda teslim gerçekleştirmediniz mi ? olayı anlayamadım açıkcası tedarikçi olacağım diyip ortadan mı kayboldu yoksa icralık e ticaret sitesini mi sattılar ? usulune uygun bir devirde site aldım borçları bana kaldı icralık oldum diye birşey yok hocam. konuyu detaylı yazmanızda fayda var geçmiş olsun tekrardan.
    hocam kişi siparişleri tedarik edebileceğini ve kargolayabileceğini söyledi. Bunun karşılığında ürün başı 1 TL masraf parası keserim dedi öyle anlaştık. Sadece 1 Mart 2021 kadar şöyle bir noter sözleşmemiz var. Site 7500 TL Kar ettirmezse bana 7500 TL ödeyecek diye
  • 11-02-2021, 00:27:27
    #43
    İnsanın ahlakı da emanet işte, bazıları şerefleriyle birlikte satmışlar.
    İnşallah sıkıntıdan kurtulursunuz hocam, gönlünüzce olsun.
  • 11-02-2021, 00:28:10
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun malesef busekilde duygu sömürüsü yaparak ve dini alet ederek insanları dolandıran çok kişivar lakin bunların ne haberi nede deşifre edilen bir yer yok hadi burada deşifre oldu ya banlandi gitti ya diğer mecralar butur insan musvettelerini kanıtları ve resimleri bütün bilgileri ile deşifre edip yaymak gerek
  • 11-02-2021, 00:31:01
    #45
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gördüm bunu şimdi daha önce sanırım çocuklara bayram da kıyafet için mi o tarz bir olayda 100 ₺ gönderdiğimi hatırlıyorum bu kişiye konuşmaları çıkaramadım ne diye kaydettim diye düşünüyorum

    İşte en çok da insanın bu zoruna gidiyor.