r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
150
●11.194
- 11-02-2021, 00:15:31Yanlış mı hatırlıyorum, isimleri karıştırıyor muyum diye ufak bir arama yaptım ama buyrun bakın Misafir; hocamız zamanında bu @TheYoda; denilen kişinin ne olduğunu çok güzel açıklamış.
https://www.r10.net/off-topic/247867...ar-kasmak.html
Herkesi yardımsever, iyilik perisi gibi görmeyelim. Hala adamı bu algı ile tanıyanlar var. Bunların hepsi kılıf, hepsi vurgundan önce hazırlık aşaması arkadaşlar buna sosyal mühendislik taktiği de denir. Adamın ne mal olduğu belli. - 11-02-2021, 00:16:38Cimer ve Bimer üzerinden ekstra olarak şikayet kaydı kesinlikle oluştur yaşadığın şehirdeki emniyetten özel bir ekip seni bizzat arayıp konu hakkında bilgi alıyor.
- 11-02-2021, 00:18:06bende gördüm bunu şimdi daha önce sanırım çocuklara bayram da kıyafet için mi o tarz bir olayda 100 ₺ gönderdiğimi hatırlıyorum bu kişiye konuşmaları çıkaramadım ne diye kaydettim diye düşünüyorumWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 00:18:40anlattım hocam anlatabildiğim kadar.BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım yazabildiğim kadar.Fsolitary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ne yaptımı bilmiyorumBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım yazabildim kadar.white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet tam öyleWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 7500 TL ye siteyi aldım abim kredi çekti banaPANDAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ben de ona aldandım hocam, detay ekledimmadtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolunKeras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istanbul eyüpte yaşıyor.PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bulustumuzda da Allah kitap din diyordu hepsosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolunrobertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet herkese Allah kitap din ypaıyor ama tokatlıyor. Adresi falan var hatta bugün ben avukatn yanındayken aradı dedi geliyorum onu bırakma onu dövücem orada falanayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam Allah kitap din ayağı yapıp aile boyu *********** çıktılar.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolunPhiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle şimdi napıcam bennuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım biraznub910 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yazdım birazMeshgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam detay ekledim biraz dükkanına gittim annesiyle karşıladı allah kitap din ayağı yaptı ilk aylarWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saüğolunJimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam müşteri benimdi o tedarikçiydiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet allah din kitap ayağı yapıp tokatladı herkesiByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam avukatlar diyor bir şey olmaz diye ama bilmiyrum ondan eli kolu uzun birilerini arıyorumonurtuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-02-2021, 00:19:55Hocam olayı yazmamak ile büyük bir hata yapıyorsun. Bir sürü insan konuna gelip yardımcı olmak istediğini düşünüyorum ama detay olmadığı için çıkıp gidiyorlar. Bir daha da geleceklerini sanmam, geç olmadan koyunu düzenleyip hem detayları eklemen hem de kategori kurallarına uygun şablonda yazman iyi olur 👍

